ACOMPANYANT



_ Reiki, Treball d'emocions - Un comprendre i sanar els dolors emocionals que ens bloquegen, equilibrant chakres i el sentir del cos.
_ Neteja energètica del cos físic - el plaer de sentir-se millor i retrobar-se amb un mateix

_ Neteja energètiques de locals, casa, habitacions... per un millor benestar en l'entorn que vivim, fluïm o treballem.

_ Missatges dels Guies - Tirades de Tarot, Runes - Medicina dels animals - La connexió amb l'animal de poder
MÀGIA i tota LLUM *

Contacta.-
634585930
ambtupertu@gmail.com

Translate

7 de gen. 2014

;))

Estic davant de l'ordenador, i no se massa que vull escriure... normalment quan escric, m'expresso en base de l' inspiració que m'aporta algun fet que m'ha passat o sentiment compartit, be algu o algú que forma part del dia a dia, sigui el que sigui o com sigui..
  Avui estar sent un dia de relax, important per trobar-se a un mateix i reconectar-se de nou ;) ho necessitava !!! I demà dia de festa complert...mmmmmmmmm sona bé
  Desprès d'uns dies sense parar, de molta feina i sense descansar massa, contenta i satisfeta de tot lo fet i assolit posant-hi molta molta LLUM... Doncs aquesta feina, primer mi vaig posar d'esquena, tot i saber que acabaria sent així, segurament per això mi vaig posar d'esquena!!!
    No volia, o no em motivava, però si alguna cosa he aprés (o de fet ja hauria de saber) es que el que ha de ser es... per mes voltes que hi donem o intentem agafar un altre camí, sempre sempre acaba sent. Hem de saber, que tot és per alguna cosa o fet que hem de viure. Ja sigui per rebre un aprenentatge o un bonic recolliment o tot... lo important és valorar-ho, viure-ho amb tota intensitat i ser objectius del  per que, vivim això i com ho vivim!!
   Demès ha set important pel negoci i per mi mateixa!!! Desprès de valorar-ho i posar-m'hi de cara i amb tota la meva plenitud, el resultat es Diví. Molta mes feina, una energia magnifica el local, la clientela contenta i agraïda, que es d'agrair escoltar-ho tant tant sovint, sempre dóna un alè mes de motivació el dia dia.

     A nivell personal, he compres moltes mes coses del tema laboral com objectiu de vida. Com sempre dic i expresso amb majúscules: Donar LLUM, Rebre LLUM, Aportar LLUM doncs som-hi que el camí és infinit!!!

  Es la quinzena entrada que publico, i encara no havia agraït la vostra lectura cap el meu blog. Així que GRÀCIES per llegir-me. Espero de cor que us aporti alguna cosa el vostre dia dia. Si voleu compartir alguna cosa, sigui el que sigui, serà un plaer llegir-vos i compartir.

   GRÀCIES *

 TOTA LLUM I FELICITAT dia a dia SEMPRE 
  
                  SIGUEM FELIÇOS 

Una ABRAÇADA de plena energia positiva i una ESTRELLA de LLUM 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada