ACOMPANYANT



_ Reiki, Treball d'emocions - Un comprendre i sanar els dolors emocionals que ens bloquegen, equilibrant chakres i el sentir del cos.
_ Neteja energètica del cos físic - el plaer de sentir-se millor i retrobar-se amb un mateix

_ Neteja energètiques de locals, casa, habitacions... per un millor benestar en l'entorn que vivim, fluïm o treballem.

_ Missatges dels Guies - Tirades de Tarot, Runes - Medicina dels animals - La connexió amb l'animal de poder
MÀGIA i tota LLUM *

Contacta.-
634585930
ambtupertu@gmail.com

Translate

9 de març 2015

INICI *

Foto: Karlos 
Lluna plena, la fase de la lluna, que a tots en captiva, il·luminant els cors. 
Amb silenci i brillant, desprèn tota Força i tot Amor!!

Un cel blau i transparent, clar i harmoniós, és la màgia del fluir!! 
Un nou dia treu el cap, un nou cicle per davant diria jo.... prenent decisions fermes i amb tota la fe, aquí estic, amb nou inici, obrint les portes de bat a bat!!  
  Un sospir m'acompanya, és de força i valor, satisfeta amb la decisió, i incertesa del que serà, agafo fort, les rendes del meu carro, sentint que sóc on vull ser i que el fet te raó de ser!!! 

El sol ple d'energia i potent, el meu guia, carregant de plenitud l'interior. Una ànima, ara més viva que mai,  navegant, gaudint del instant, amb la saviesa del més enllà. 
La lluna, pura sensibilitat, omple de LLUM els moments de dubte!! 
Ara tot és clar, dia i nit, cel i terra, àngels i fades, tot un univers, unit per ser el que ha de ser i com ha de ser. 

La comprensió una habilitat, la sanació un fet, l'acompanyament un plaer i l' AMOR per tot de tot amb tot cap a tots, el guia més GRAN!!! 

Ahir, em deien, que valenta, amb la decisió, amb el canvi, que has triat fer... 
GRÀCIES per l'aportació, .... i amb un somriure dolç i gran complicitat, la meva veu, canalitzada, m'aportava gran expressió:

Valenta?? nooooo, és VALOR d'amor, que cada situació, cada avançar, cada cosa en el seu moment just i quan ha de ser. 
Tot arriba, quan estem preparats, quan sentim que és el moment, perquè la feina ben feta, el trobament cap a un mateix, és quan decidim i sentim que així ho volem, així ha de ser!!
La ment, el cos, l'energia, les emocions i la llum: SÓN UN, sentint PLENITUD!!! 

Perquè cada instant, compte, cada instant és important, cada persona una aportació, un aprenentatge, un compartir, en definitiva, lo més insignificant, pot fer GRAN el moment!!

VOLER ÉS PODER!!! 
SOM-HI 

LLUM el CAMÍ 

De COR amb el COR: 
                                          GRÀCIES 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada