ACOMPANYANT



_ Reiki, Treball d'emocions - Un comprendre i sanar els dolors emocionals que ens bloquegen, equilibrant chakres i el sentir del cos.
_ Neteja energètica del cos físic - el plaer de sentir-se millor i retrobar-se amb un mateix

_ Neteja energètiques de locals, casa, habitacions... per un millor benestar en l'entorn que vivim, fluïm o treballem.

_ Missatges dels Guies - Tirades de Tarot, Runes - Medicina dels animals - La connexió amb l'animal de poder
MÀGIA i tota LLUM *

Contacta.-
634585930
ambtupertu@gmail.com

Translate

20 de des. 2017

Aquí i Ara



          Despertant – me ben d’hora pel de matí ... tenint pendent amb mi mateixa una pujada a la Creu de Gurb, per veure néixer el dia .
La llanterna del mòbil ,  mil capes de roba,  el terra glaçat i la decisió de pujar cap amunt.
      No veig  més enllà del meu pas,  sense  apreciar un sol moviment, amb mil pensaments el cap, pujada amunt amb els bufets més ansiosos i apunt de girar cua cap a casa, sentint que no podia.  Els dits gelats pel fred i el ensurt d’un ocell, obrint vol sobre meu,  fan que m’aturi i m’adoni del què estic  fent: - Caminar, caminar, casi corrent, esgotant per complert  les meves forces i tant sols, iniciava camí. Era com si el sol anés a sortir abans o la creu de Gurb marxés del lloc.
     Així que aturada, respiració profunda, present en l’aquí i l’ara les forces floreixen de nou  i pas a pas amunt, posant consciència el buit de la foscor amb el propi i únic sentir, l'avançar ha set més fàcil,  fins i tot la pujada s’ha fet més emena. Obrint els ulls, augmentant la visió m’he adonat que  una brillant estrella feia camí amb mi.




                                                                                                Màgia de camí


          El dia es va obrint,  els pensaments tornen oblidant de nou on era. Miro el camí i la sensació que repeteixo  camí sense avançar s’apodera de mi....  Apa tornem-hi, respiració i presència amb l’aquí i l’ara! Aquest cop m’ha permès nodrir-me  del nou aire que l’inici del dia em regalava, obrint els ulls, augmentant la visió m’he adonat de totes les llums de les cases que despertaven amb el dia.

   






  Un cop a dalt, un somriure i amb  la sensació més plena de satisfacció, el temps s’ha aturat. Ara si un gran sospir  i la presència del ésser i l’estar, la totalitat ha estat màgica.


    Una nova i curiosa sorpresa : la BAIXADA
    El dia ja és clar, el camí més que conegut, m’ha semblat tot diferent. Observant, adonant-me per on havia trepitjat  amb tota foscor, era tot un paratge més que nou. AQUÍ I L’ARA!!!
 
    I concloent la vivència del avui, un impressionant cavall negre m’ha regalat la seva presència. Sempre que passo per davant d’ells, un de blanc i un de negre, em miren o no, segueixen amb lo seu.. avui mentre estava aturada en el camí contemplant-los com habitualment, el negre m’ha mirat i amb un pas lent  però ferm ha vingut cap a mi. Ha estat tant la meva sorpresa que sense pensar-m’ho he fet un pas enrere ... aixxx he pensat i tota la meva valentia s’ha esfumat.. ha ha ha.  No puc descriure amb paraules l’energia que m’ha transmès amb diferents moviments, m’he emocionat, m’he acostat i l’he pogut acariciar. El TÒTEM dels animals, més que un regal. 

     Sentim, abracem  la diferència entre:

 RENDICIÓ i resistència                 ACCEPTACIÓ i resignació 


Per un millor i diferent avançar.
Som-hiiii Amb Tu per Tu 

GRACIES 
Abraçada de LLUM  


1 comentari: